MAAZ staat voor Management Aankopen en Aanbestedingen in de Zorg en is uw partner bij aanbestedingen in de hulpmiddelenzorg. MAAZ biedt al 25 jaar deskundige ondersteuning aan gemeenten en functioneert als onmisbare schakel tussen betrokken inwoners en leveranciers. Onze expertise strekt zich uit van beleidsadvies tot praktische organisatie, met een focus op kwaliteit, budgetbeheersing en zorghulpmiddelen. MAAZ staat binnen de markt bekend als ervaren en onafhankelijke partij die het beste advies naar uw behoeften garandeert.
Bij MAAZ weten we dat zorgaanbod maatwerk is en streven we ernaar om samen met u de beste zorg voor uw inwoners te leveren. Wij hebben al meer dan 150 gemeentes in Nederland begeleid in het volledige proces van aanbesteden in de hulpmiddelenzorg, en kennen dit proces dan ook van A tot Z. Wij begrijpen de unieke uitdagingen die lange-termijn planningen en aanbestedingen met zich meebrengen en werken nauw met u samen voor de beste oplossingen.
MAAZ is trots op de ISO 9001- en 27001-certificeringen, een bewijs van onze inzet voor kwaliteit, klanttevredenheid en informatiebeveiliging. Deze certificeringen zijn meer dan een mijlpaal; het weerspiegelt onze toewijding aan continue verbetering en consistente levering van hoogwaardige diensten. Het toont aan hoe MAAZ’s streven naar uitmuntendheid en klantgerichtheid hand in hand gaan met de hoge standaarden van ISO 9001 en 27001, en verzekert u van onze betrouwbare dienstverlening en juiste omgang met uw (privacygevoelige) gegevens.